PINS AND NEEDLES

Det är sjukt hur mycket jag sover! Men jag har väl en hel del att ta igen säger vi, så jag kan slumra med gott samvete. Igår var det downtown med N för att styra vissa saker inför lördagen. I tygaffären var vi säkert en timme eller något och svepte oss i olika material och mätte och låtsades se ut som vi visste vad vi gjorde. Glass blev det också och svängar på panduro och hm (klänningen var kvar och lika fin fortfarande men vad ska jag göra åt det?). Sen trampade vi hem till N och hade sy-session. Jag tror alla våra gamla syslöjdslärare vred sig i gravarna eller, om de nu inte är döda, fick stark ångest intiutivt. Nu är du allt bra nyfiken va? Vi kan väl säga så mycket som att resultatet (vilket iofs inte är helt klart än) är FIERCE! Idag kommer A hit, vi ska budgetfira hennes examen med vodka och fotboll tror jag. Det blir spännande. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack vännen!

2009-06-09 @ 10:45:07
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0