SUMMER TIMES

Igår var det bad med N och wok och nudlar och rabarberpaj och te mot kvällningen på altanen. Det är skönt att vara ledig men det ger inte så värst mycket pengar och när jag börjar på torsdag igen följer en lång tids arbete. Det kan bli jobbigt men kan också vara värt det. 

Sämst med sommaren so far:
- de skyhöga temperaturer det här huset kommer upp i på sommaren (källaren undantaget)
- de gånger m åker härifrån, jag har alltid haft svårt för avsked även om det bara är för en vecka
- svårigheterna i att få ihop vännerna inför festen

bäst med sommaren so far:
- att jag sover i källaren (svalt och skönt)
- de gulliga "jag aknar dig"-sms man skickar och får när man bor isär
- VG PÅ EXAMENSARBETET I SVENSKA!

Idag ska jag sola och läsa men även handla lite, tvätta en del kläder och k a n s k e dammsuga. Vi får se. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0