THE GIFT

Att hitta studentpresent var ungefär tio gånger svårare än jag trodde men löste sig fint till slut med Ps underbara hjälp. Dessutom hann vi med en del span för egen del (inte bara på kläder utan även utklädda studenter) och jag hittade en så fin klänning på hm att jag ville gråta lite och vem vet, kommer återbäringen tidigt kanske jag hinner få med den till skbg. Sedan var det tandläkaren (alltid lika kul och dyrt) och jag tröstar mig med att det är ett år till nästa kallelese, halleluja! Tyvärr hann jag inte vara på stan tillräckligt länge för att träffa L och när dagen gick mot eftermiddag visade det sig att M klarade av att hämta bilen från verkstaden själv och alltså hade jag kunnat stanna längre på stan (sad face). Men det får bli en annan gång raring. För kärleken måste man visst alltid vara redo även om man inte behöver rycka ut, haha. Nu har jag precis pysslat sista med examensarbetet så under kvällen åker det in till examinatorn. Håll tummarna för oss nu! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Becca

Men du är väl för söt!:) blir det nå festivalhäng i sommar btw?

2009-06-03 @ 21:18:10
URL: http://reberecca.blogg.se/
Postat av: L

Åh det är alldeles lugnt babe!



Du finns i mitt hjärta varje dag vi behöver inte ses för att veta att du finns!



PUSS

2009-06-03 @ 21:44:07
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0