ALL MEOW NO SLEEP

Indeed. Kattsången började runt halv tolv och katterna löste av varandra regelbundet till halv niotiden i morse då de somnade utmattade på varsitt håll. Inte undra på. Det är rent ut sagt outhärdligt förjävligt och extremt störande men lite beundransvärt också hur man trots operationer hyllar sin instinkt på mattes och husses bekostnad. Igår var vi en svängom på stan överens(!) om att hemmet bör uppdateras. Vi spanade gardiner och kuddar, dukar och filtar. M var inte helt ointresserad. Sen gick vi till biblioteket och jag lånade fem ungdomsböcker för det framtida yrkets skull typ och har redan påbörjat läsningen av den fjärde, ungdomsböcker läser man på ett kick. Väl hemma gällde inköpslista och kladdkaka, åkte och handlade och återvände med en hungrig bror. Vi åt mat och tittade på Beck av någon anledning. Idag har sista intervjun genomförts (!) min mensvärk är long gone och just det, på torsdag åker p-staven ut. Imorgon ska jag ner på F&S och fylla på träningskortet (3 månader eftersom jag bor borta över sommaren) och jag hoppas jag ryms i stora salen på medelpasset. Transkribering av dagens intervju och med en bukett tulpaner till Stäudd där vi ska bjudas på middag. Det blir nog bra tror jag. Jag har allvarliga planer på att träffa N i veckan också kanske onsdag? Jag hoppas det. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: stina

oh my!

är den slut eller tar du ut den av andra anledningar...? :)

2009-03-16 @ 20:28:24
URL: http://psychololita.blogg.se/
Postat av: Nikita

Om det är jag som är N så kan jag alla dagar utom onsdag, för då jobbar jag kväll.

2009-03-17 @ 14:17:28
Postat av: Anonym

Om det är jag som är N så kan jag alla dagar utom onsdag, för då jobbar jag kväll.

2009-03-17 @ 14:18:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0