BODY&BRAINS

Tre (3) goda nyheter: 1) R lever. Han satt på jobbet och käkade lunch när jag skickade sms. Det var ju skönt. 2) Träningen igång igen! Jag körde slut på mig så jag var nära att kräkas på väg ut till bilen. Orkade alla armhävningar och hela plankan och ja, ALLT! Kortet är alltså påfyllt tre månader framöver och jag hade bara lite känningar i vänsterarmen. 3) Vi fick VG på gruppuppgiften! Lite extra ära tar jag allt åt mig eftersom vi baserade hela uppgiften på min lektionsplanering (skapande av dikthäften, svenska klass 6-7). Återigen har jag lurat till mig ett vg, för det är så det känns. När Å ringde och berättade kunde jag bara säga "vad kul men varför det?". Hon hade såklart inte heller någon aning. Men det är väl bara att tacka och ta emot. Jag är alltså body & brains men drömmer inte sanndrömmar vilket i och för sig kan vara skönt att slippa. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0