FEVER FEVER LEAVE MY HEART ALONE

Febern stiger och armen är same old same old - fortfarande bedövade punkter. Kan inte dansa idag fast jag vill och kan egentligen inte göra så mycket annat heller (även om jag övervägde att städa). Jag fryser och är trött men glad för jag har vissa fredagskänslor och idag ska vi köpa godis. Idag tog jag och Å bilen till partnerskolan och genomförde första intervjun. Nu är vi igång! Sen körde jag hela vägen hem, till högskolan, hälla och sedan Ås skola och hem igen. Väl hemma låg ett ledset brev på hallmattan som jag svarade på. I äkta mellanstadieanda pysslade jag ett armband också och skickade med med vissa förhoppningar om att läka sår vilka är omöjliga att läka. Så hittade jag lite bilder på en kanske fyraåring som fyller arton på söndag. Jag tycker det är knäppt för det första och känner mig himla gammal för det andra. Eller kanske inte känner men borde känna mig? Jag vet inte, yrslar lite. Puss hej.

Dansa den som kan:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0