FOOL ME ONCE, SHAME ON YOU

När jag tittar ut mot gården snöar det men ut mot gatan skiner solen och sedan tvärt om och när solen ligger på luras man lätt till gott humör men i själva verket är det vinter för igår kväll var jag tvungen att skrapa rutorna och jag vet en som var tvungen att göra det i morse med. Aprilväder i mars. Rälsen mellan Eskilstuna och Västerås är lika uppsliten som ett nykrossat hjärta och ersätts med buss vilket leder till att jag drabbats av hittepåsjukan och inte kan (inte vill) ta mig till skolan imorgon och delvis handlar det om prioriteringar med men det var droppen som fick bägaren att rinna över. Idag har jag markerat det som sagts av relevans med rosa och gula pennor och gjort blyertsantckningar i marginalen. Uppsatsskrivande är ingen dans på rosor har det visat sig. Ikväll åker M på hocke med sin pappa och jag och katterna får lugn och ro, det blir väl medelpass och rester till middag och en del dåig tv antar jag. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0