GET-FAT-DAY

Det är helt sanslöst hur gott det är med våfflor! Jag dog lite för varenda tugga men nu kan jag knappt röra mig för att jag är så jävla övergödd, nu behöver jag inte äta på några dagar. Idag har det varit så himla fint väder och hela dagen satt jag och Å på balkongen och markerade viktiga saker ur intervjuerna, drack ramlösa och solade. Härligt härligt! Å åkte strax efter tre, jag softade framför Bevan, sen kom M strax innan fem och G 2o minuter senare. Medan M tränade styrde jag och G tomatsoppa och våffelsmet. Jag ringde A också och värmde upp för helgen. Och nu har jag alltså ätit och är så sjukt mätt att ja jag vet inte vad. M tar hand om disken och det var ju gulligt kan man tycka. Det tycker jag med lite men mest tycker jag att det var på tiden. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0