(NOTHING) TO WORRY ABOUT

Nu är det måndag igen och kanske har du märkt att jag precis som Blondinbella ibland tar ledigt över helgen med mina blogginlägg. Det är för att jag känner att bloggandet liksom håller på att ta över mitt liv och jag känner mig lite kvävd och jag älskar ju bloggen och er mina gulleläsare men jag måste ju också få ledigt ibland. Närå. Det bara råkade bli så. Helgen har varit himla lugn. I fredags hade jag och N en toppendag, hon kom hit och åt cupcakes (det tog en halvtimme att ta sig igenom en och sockerpärlorna studsade över golvet) och sedan läste vi lite tjejtidning och sådär. Sen tog vi cyklarna i solen (och blåsten) till Brödet och Fiskarna och fyndade! Sen cyklade vi förbi N och jag spanade på det nya fina slarvjobbet (inte för att jag ser så mycket skavanker men N säger att de finns där) och hon hämtade träningskläder och så bar det av till Friskis och dansen. Jag försökte förklara att jag på något dumt sätt alltid känner mig hämmad på dansen men N sa att jag skulle släppa loss och tänka att jag var Amy Diamond (alltså inte den ritkiga utan en brud på dansen som vi brukar kalla det) och jävlar det gick mycket bättre än vanligt! Gjorde bara lite ont i armen. Sen blev det Coop Extra för fredagsgodis och när jag kom hem köpte jag och M pizza och tittade på Let's Dance. I lördags var vi på S handbollsmatcher och sen hos A och bebisen som fyllde fyra månader igår och sedan blev det hasselbackspotatis, snitzel och cupcakes på hemmaplan. Söndagen var en riktig skitsöndag, vi städade lite, tvättade och handlade (men åt god pastagratäng) och idag har jag pluggat sedan nio, nu tog jag en liten paus för det här. I helgen ska jag och N till A! Puss hej!

Låten är till en av världens finaste tjejer (P), inte för att hon tycker om den utan för att jag tycker om henne och jag tror hon kommer kunna gilla den så småningom (videon är lite speciell, du kan ju bortse från den). Lot's of love.


Kommentarer
Postat av: patricia

å älskade vän! tack, jag lyssnar på den för att tänka lite extra på dig! ps. frillan i videon nästa festfrilla! <3!

2009-03-23 @ 13:24:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0