NUMB

När jag vaknade i måndags morse hade jag himla ont i vänsterarmen och tänkte att jag sovit konstigt och att det väl går över men igårkväll hade stickningar och strålningar fortfarande inte gett sig, armen värkte även i stilla tillstånd och punkter på underarm/handled var tydligt känslonedsatta och armen kändes inte som min längre utan dåligt ditsatt på något sätt och vi ringde sjukvårdsupplysningen och då sa de att för att utesluta blodpropp är det bäst du åker in (jag hatar sjukhus och allt vad det innebär) , vi åkte in och när jag träffat sköterskan vid elva var i allafall blodpropp uteslutet och jag himla lättad och hon sa jag kunde åka hem igen och kontakta vårdcentralen nästa dag (idag) och imorse när jag vaknade var det varken bättre eller sämre med armen men jag hade feber och var allmänt hängig, jag ringde runt men på hemdal sa de att det nog är en nerv som är i kläm och att om det inte gett sig om ett par dagar ska jag återkomma fast de tyckte det var konstigt att det suttit i så länge, flera dagar. Armen känns inte bättre och har fortfarande tappad känsel inom vissa områden och värker och pirrar och sticks men det är inte blodpropp och så länge jag kan hålla mig borta från sjukhus är jag glad. Jobbade på c-uppsatsen, diskade och snorade har dessutom frusit som en hund hela dagen. Men det är överkomligt. Puss hej.

Kommentarer
Postat av: Lindie

gumman då!!



Skickar må bra kramar!

2009-03-05 @ 18:23:04
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/
Postat av: patte

hjärtat då <3! hoppas din arm blir bättre snart!

2009-03-05 @ 18:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0