THROW UP

Man skulle ju kunna tro att jag skulle bli bättre men strax innan o5oo igår morse vaknade jag med magsmärtor utan dess like. Gick upp drack proviva (hjälpte inte) åt yoghurt (hjälpte inte) gick och la mig igen men kunde inte somna om. Vid o6oo stod jag inte ut längre och väckte M, vid o7oo började jag kräkas. Magen gjorde så ont att jag inte kunda röra mig knappt andas inte tänka klart. o8oo ringde vi sjukvårdsupplysningen och vid det laget var jag säker på att det var magsår men förmodligen bara vinterkräksjukan vilken blir rätt mycket värre när man har magkatarr och hon gav tips på receptfria mediciner, vätskeersättning etc. Jag kräktes galla säkert tio gånger. Apoteket öppnade inte förrän 11oo och när jag till slut fått medicin vid halv tolv kräktes jag bara två gånger till och sen slocknade jag. Feber upp mot 37,6 vilket är högt för mig som brukar ligga under 36 och inte kunde jag delta i födelsdagsfirandet av artonårig lillebror. Senare på kvällen fick jag i mig en halv mugg välling och kunde titta lite på tv. Idag är jag svag men har bara lite ont och vi måste skjuta upp åtminstone en av våra intervjuer. Jag som inte varit sjuk på över tre år har visst drabbats av allt möjligt nu. Armen är fortfarande fucked up och jag har fortfarande feber och huvudvärk.

Kommentarer
Postat av: Lindie

Men älsklingen då!!



Du måste vara rädd om dig vännen!!



Pusselikram

2009-03-09 @ 22:19:47
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0