WORK OUT WASH UP

Idag har jag varit ungefär 140 gånger så effektiv som igår. Jag har transkriberat halva intervjun (som jag iofs skulle blivit klar med igår), plockat iordning, tränat, diskat, dammsugit och vikt våra sex kassar med ren tvätt som stått sedan måndags kväll (vilket är ovanligt kort tid). Nu är det så att M har inte kommit hem än och jag ar ingen aning om hur det blir med mate eftersom jag inte vet när han kommer. Helst av allt skulle väl en pizza sitta fint eftersom jag bara ätit fil och shake idag men det går ju inte an mitt i veckan! Nä det blir nog den där pulversoppan jag lagt fram på diskbänken eftersom det går fort och jag ska ju iväg till gulle-P ikväll. Dessutom har vi en ny fin ost att ha på knäckebrödet och innerst inne tänker jag vad som helst bra inte nudlar. Jag är sådär trött du vet efter städning och träning och allt sittande vid datorn. Jag och P ska förresten gå på upptäcksfärd på jakt efter en smidig väg till vårdcentralen imorgon. Inte så sugen på att virra runt halv åtta på morgonen. Nu kom M. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0