ANOTHERONE BITES THE DUST

För första gången på en mindre evighet (känns det som) sitte jag vid stora datorn och skriver! Tittade precis på femman när Timbuktu inredde ett vardasrum, blev sjukt inspirerad och sugen på villa! Idag sov jag utan att ställa klocka. Vaknade vid sex och njöt av att få ligga kvar. Vaknade vid halv åtta och njöt av att få ligga kvar. Vaknade vid nio och njöt av att få ligga kvar och gick sen upp strax innan tio. Jag är utvilad! Sickade iväg uppsatsen till handledare, opponenter och examinator, känns skönt att vara av med den. Idag är det sol och jag ska städa har jag tänkt, ikväll blir det hamburgare (veg ofc) och godispåse och imorgon blir det härligt sällskap, alkohol och dans. Jag är pepp! Nu ska jag damma. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0