CHANCES ARE SLIM

Det är helg! Från långa listan kan både litteraturseminarium 1 av 2 bokas av och likaså rollspelet. Det var inte lika illa som jag förväntat mig men inte särskilt givande heller. Vi hade lite roligt i alla fall. Veckans bästa förutom onsdagen är telefonsamtalet med A som uppenbarligen kan lugna en hel hjord vilda elefanter typ. Idag var det såklart morgongodis och te (helgstandard) och jag är både laddad och på glatt humör. Tittade på förra veckans Robinson och bara älskar Nina Amjadi, den som trotsar herraväldet. Skrivandet på uppsatsen igår gick bra, bara lite småstrunt kvar nu, vi är nog rätt nöjda jag och Å. Idag blir det Bs konfirmation så jag ska väl ta bilen till coop och köpa omslagspapper. Förhoppningsvis hnner vi styra lite balkong under morgondagen. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Becca

Ja visst är det hjärtat!Jag mår jättebra, hur mår du? alldeles för längesen nu! miss u! nu har ju dessutom din granne/min vän, flyttat till falun så har inte direkt haft vägarna förbi heller :/ hur ser sommarplanerna ut då?

2009-05-10 @ 10:18:12
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0