FREE AS A BIRD (ALMOST)

Nu har jag lämnat in den pedagogiska meritportföljen och skickat till URKUND. Imorgon ska jag och Å skicka iväg uppsatsen. Idag har vi skrivit klart vår projketplanering och nästa vecka ska vi till Kunskapsskolan och redovisa. Veckan efter det redovisas det på högskolan. Nästa vecka har vi ett litterturseminarium på en pdf (ca 200 sidor) och veckan efter det ska ett pm in. Jag känner mig fri. Nu är jag ledig över helgen (har jag bestämt) och idag ska jag ringa A och planera. Eftermiddagen blir soffa och tv och imorgon är det fredag med obligatorisk godispåse. Halsontet verkar dock inte vilja ge med sig, vilket är synd eftersom jag inte kunnat träna på en vecka. Förhoppningsvis är jag kry till favoritpasset på tisdag (åtminstone, helst tidigare). Pärlan var med hela dagen i skolan och jag körde utan laddning i nästan tre timmar. Mer än hälften av batteriet kvar - tipp topp! Ikväll ska M göra raggmunkar till mig, det ser jag fram emot. När vi var små fick mamma för sig att göra det ibland, hon svor hela tiden. Kanske är säkrast att hålla sig från köket, haha. Vad ska du äta? Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0