GUESS WHAT

Gissa var jag sitter och skriver? Jo, vid köksbordet på PÄRLAN! M har lagt ner mycket tid sedan jag kom hemcyklandes med den vid halv sjusnåret. Nu finns här office, spotify, the world of goo, ja allt man kan begära! Dessutom är jag och Å som tidigare nämnt färdiga med uppsatsen! Det är helt sinnessjukt, trodde aldrig den här dagen skulle komma! Därtill är jag klar med min poedagogiska meritportfölj! I AM SUPER WOMAN! Att få ta del av gamla minnen gjorde mig dessutom både varm och glad. Och gårkvällen var så tipptopp en tisdagskväll kan vara. Trots feber och halsont och näst intill kronisk trötthet är jag alltså fan rätt nöjd. Det är inte fy skam. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: patricia

Å vad underbart! nu kan vi äntligen ha LAN, HAHA!

du är verkligen super woman, jag är så stolt över dig!

2009-05-14 @ 16:02:55
Postat av: Anonym

you go girrrl!

2009-05-14 @ 19:57:21
Postat av: nikita

you go girrrl!

2009-05-14 @ 19:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0