IN BETWEEN

Vi är uppe i 55 och börjar bli klara, jag är trött men relativt glad och ikväll blir det ugnspannkaka med lingonsylt. Om du ber snällt ska jag undvara en dag den här veckan för umgänge mellan uppsatsen (som sagt), tentor, PM, gruppuppgifter och läsning av bok vilken för övrigt ska vara färdigläst på torsdag och jag har inte börjat än. Magsåret krymper aningens men värker än och det är inte ens sol - ändå håller jag humöret uppe! Har dock kollat mailen fyra tusen gånger idag men har bara fått reklam och har dessutom aningen ångest över balkongen som fortfarande ser ut som den gjort det senaste halvåret, särskilt efter att ha sett As och Ps fina. På lördag hade vi bestämt oss för en insats men nu blev vi inbjudna till konfirmation och jag har ingen aning om vad vi ska ge, vad ger man? Tipsa ffs! Nu ska jag vispa smet och läsa lite. Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0