ON A MISSION

Jag ber om ursäkt. För allt jag inte hinner, inte orkar eller bara inte gör - jag har dåligt samvete men kan liksom inte göra något för att hinna ifatt. Idag har jag varit igång non stop sedan jag gick upp kvart i sex, läste till frukost, åkte tidigare till skolan, jobbade över lunchen och stannade kvar tre timmar extra. Ändå hann jag inte med allt jag borde ha hunnit och ska till skolan tidigare imorgon med - Å hämtar mig med bil tio i sju. Jag vet att jag borde ringt A för flera dagar sedan och skrivit en del brev och fixat med arbetstiderna inför sommaren men jag är så psykiskt utmattad att jag har mjölksyra (det är sant!) i hela kroppen. När jag kom hem slockande jag en halvtimme på soffan och bara för att jag tog mig tid att slappna av vaknade jag med rejält halsont. Jävla kropp och jävla skola och jävla allt. Men det är helt underbart att ha en man som lyssnar och katter som gosar och vänner med såklart - fina och dyra middagar mitt i veckan och teaterbesök är det bästa jag gjort på länge. Så  jävla less kan man ju inte vara. Dessutom har jag klickat hem min pärla idag! Och imorgon ska det INTE regna har jag hört! Tänkte också tipsa om min överlevnadsstrategi - när jag spelar är min enda uppgift i hela världen verkligen att bli av med de där bubblorna. Allt annat blir oviktigt, sjukt bra sätt att slappna av (obs! beroendeframkalllande!). Lav ya! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0