PASSENGER

Vaknade pigg som en mört fem över åtta och att somna om var inte ens att tänka på. Nu sitter jag och lyssnar på Deftones (sjukt länge sedan) av någon anledning och funderar på om jag ska ta mig samman och styra någon slags frukost och kanske kolla film. Idag ska vi ner på stan och träffa Y och köpa örhängen till hennes nytagna hål, vår födelsedagspresent till henne. Sen blir det Systemet och hem igen och så kommer A och det blir pasta och champinjon- och timjansås och sen party like a rock star! Förhoppningsvis hinner jag ta mig en tupplur innan A kommer så jag inte slocknar på Ps soffa lagom till Malena Ernmans operatoner. Jag har laddat hela kylen med laktosfria och alternativa livsmedel och jag städade hela dagen igår, golven blänker! Nu ska jag spela aningens world of goo och sen blir det frukost och film precis som jag sa. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0