PULL YOU

Jag är uppe i nästan sju sidor nu och målet att bli klar idag (eller åtminstone imorgon) tycks mig nåbart. Det betyder att det är fritt fram i helgen! Gud vad jag ser fram emot det. Det sorgliga är att halsen fortfarande gör ont och att jag har fått aningens feber. Ingen träning ikväll alltså men förhoppningsvis promenad och N-häng. Jag är omgiven av böcker och sitter fortfarande i pyjamas och morgonrock. Lägenheten ser i allafall okej ut eftersom jag styrde rätt så mycket igår. Blir kanske ett varv med dammsugaren senare om jag orkar. Har dessutom börjat styra uppsatsens innehållsförteckning. Väntar bara på att Å ska slå en signal så jag kan skryta lite, haha. Fortfarande inte ett ljud om pärlan. Jag vet att det bara hunnit gå några dagar sedan jag beställde men jag är otålig! Förmodligen har det väl strulat till sig och jag har den lagom till jul. Nu ska jag ta en paus från pluggandet. Det finns gränser även för hur mycket jag orkar prestera. Puss hej!

P.S. Såg förresten sista avsnittet av Tonårsliv på svt Play. För er som inte kollat rekommenderar jag varmt. Alla åtta avsnitt ligger fortfarande uppe, skynda skynda! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0