SAME SHIT DIFFERENT DAY

Det känns som jag gjort samma sak varje dag i ca fem månader nu (fast jag vet ju att det inte riktigt stämmer). Jag har ögonen fästa på dataskärmen mer tid än någon annanstans (and I really used to be a tv freak you now) och mer eller mindre allt handlar om skolan. Snart är det över för den här terminen. Tjockt skönt! Jag ser fram emot de två första veckorna i juni, jag ska träna, hooka med vänner, gå promenader, sola och läsa precis vad jag vill (inget BS om globalisering, folkhälsa och läraryrkets utveckling - I'm over it!). Sen blir det skintax såklart och det känns också skönt, jag lyfter hellre trettio bananlådor om dagen än har det såhär en månad till. Idag har jag och Å styrt upp inför opponeringen på tisdag och jag har börjat läsa pdf-filen vi ska ha litteraturseminarium på imorgon. 39 pages down, 249 to go. Och det ska jag alltså hinna med ikväll. Vi får väl se hur det blir med den saken. Borde även se över inför morgondagens presentation på Kunskapsskolan men jag tror inte jag orkar. Är depp för att halsen fortfarande gör ont och jag inte kunnat träna på två veckor, men innan veckan är slut ska det åtminstone bli ett baspass. Längtar efter att ordentligt köra slut på mig med måste ändå ta det lugnt, kände ju hur mycket ondare halsen gjorde efter lördagens dans. Nu är det fortsatt läsning som gäller. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: L

Skickar en massa pepp!!



Du är grym babe!



Puss <3

2009-05-19 @ 22:23:01
URL: http://rymdflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0