UNTIL TOMORROW

Jag ligger i sängen och försöker 1) att inte somna 2) att hålla mig borta från robinsonbloggarna och fokusera på uppsatsen vi ska opponera på imorgon. Fett svårt. Jag har inget fokus what so ever. Idag har vi fixat lite, laddat inför morgondagen, jag och Å och när hon åkt tog jag tag i situationen och hämtade min cykel! Vilket även ledde till ett glas vatten och lite planering/skvaller hemma hos P (A hade inte kommit hem än). Sedan cyklade jag hem i racerfart (dog av värmeslag) och efter pastasallad till middag var det bara att dyka ner i förberedelserna igen. Jag är sjukt nervös men trött vilket innebär mardrömmar probably och jag har ställt klockan på 0535 för vi tar tidiga tåget för förberedelser. Vill du veta en hemlis? På måndag börjar sommarlovet! Jag börjar nästan grina när jag tänker på det. Tur att man är känslomässigt stabil. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Becca

Lätt:D Blir ju ändå av med jobbet till hösten och får jag ett nytt så lär det ju inte bli semester på ett tag så det vore ju tjockt att glida in på en öde ö helt utan planer! :P

2009-05-26 @ 00:13:14
URL: http://reberecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0