COMPANY

Har småstädat lite men det är i helgen det gäller på allvar - rensa i skåp och garderober, upp med röda gardiner och annat pynt. Ska bli mysigt att få hit julen! Har redan tjuvstartat lite med juligt nagellack, rött glittrigt. Igår var det stadsbiblioteket för litteratursökning, stan med N och Mig äger ingen på Länsteatern med mamma och hennes väninna. Det var jättebra! Kom hem med en del julklappar också, färdigt nu till mamma, pappa, N och P. Har en hel del idéer om vad bröderna ska få och M med för den delen. I eftermiddag ska jag möta T på stan och det blir BIO och New Moon, jag är pepp! Är ju lite utav en tradition eftersom vi såg första tillsammans. Blir en stooor pop corn och cola till det tror jag. Imorgon funderar jag på en sväng till IKEA innan städningen tar fart, måste köpa omslagspapper och tänkte försöka få tag på röda dynor till köksstolarna. Nu ska jag läsa lite, sedan laga mat, göra mig iordning och ta bussen down town. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0