MAKE IT WORK

Yes baby jag tog en dålig dag och gjorde den bra! Eller nej, det var en dålig dag som blev bra trots allt även om jag kanske inte gjorde så mycket just idag för egen del för att vända. Anyway, jag har haft ont hela dagen (usch fy fan). Min doktor ringde och var mindre trevlig ("var ännu trevligare tillbaka" som min pappa säger) och jag fick ny tid imorgon "för att se om vi ska ge dig en remiss för gastroskopi". Vad finns där att tänka på? Bara GÖRT för sjutton, jag dööööör ju här!! Eller okej inte men ändå. Så var jag lite less över det men sen kom Ms föräldrar med fina Z som jag skulle hundvakta och det blev lite bättre. Klarade textanalysen och ännu lite bättre. Tog mig till skolan (efter hundpromenad) och fick veta att jag fick vg på specialpedagogiktentan, mycket bättre. Upplägget för min kommande uppsats både gillades och förenklades, ännu lite bättre. Och så tjejhäng, ananas, te, solarium och promenad på det. Fint va? Nästa orosmoment är alltså häxdoktorn (som jag och mamma kallar henne) imorgon men just nu känns det som det knappt rör mig i ryggen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0