MODERN

Första litteraturlektionen visade sig vara en riktigt turn off. En lärare som gnuggade ögon och drömskt blickade ut genom fönstret, ratade inlägg och använde svåra ord (och då menar jag SVÅRA. Vi förstod inte och vi ska ändå bli svensklärare inom kort). Något som är både negativt och positivt är att jag inte behöver lägga massa pengar på böcker, två kompendier bara, och ja det är ju bekvämt men själva känslan går väl lite förlorad. Inget går upp emot en saftig bok, eller? Well, det blev lite bioplaner utredda i alla fall och väl hemma plockade jag iordning, tvättade kläder och lagade mat innan M kom hem. Efter middag (böngryta och bulgur) och senaste avsnittet Dexter blev det ett pass på friskis och nu sitter jag här svettig och trött, som det ska vara. Något att äta, vatten, duschen och sedan: SÄNGEN! Puss hej!


P.S. G är här och hämtar sina blommor (sad face). Nu blir det alldeles tomt här. Är det någon som har en stackars växt som ni vill bli av med byter jag gärna mot en påse bullar. D.S.

Kommentarer
Postat av: L

Åhh du kan få alla mina.. de dör hos mig :(

2009-11-10 @ 13:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0