NOT SO GOOD BUT OH SO FINE

Jag är rädd att nya medicinen snarare förvärrar saker och ting i magen än förbättrar men jag kämpar på en vecka till så jag kan säga när hon ringer (häxdoktorn som vi säger jag och mamma) att jag verkligen gav det en chans. Trots det och trots att jag är trött är jag ok för vi har både handlat och tankat idag och jag gjorde god quornfärssås till middag och jag orkade mig igenom ett pass också och imorgon blir det stan och sedan teater. Och så är jag kär också, det är ju alltid fint. Och katterna har varit himla keliga idag, särskilt imorse. Och jag fick kort från damen inunder som är på Cypern. Är det inte fantastiskt? Jag saknar henne! Och så tänker jag på vilken fin vän jag har också och hur fula vi är på bilden nedanför, haha. Puss hej!



Kommentarer
Postat av: Patricia

haha jag älskar bilden <3

2009-11-25 @ 16:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0