SUNSHINE

Trött igen, finns uppenbarligen ingen hejd på eländet. Har i alla fall varit med N och solat på solarium idag för första gången ever. Känner mig som Kissie (not). Det var skönt men lagom misspepp att ge sig ut i kylan igen efteråt när man blivit sådär mysigt uppvärmd av lysrören. Därför sökte vi oss illa kvickt till Brödet och Fiskarna (vilket är väldigt o-Kissie och därmed vägde upp för solningen), vi stannade där och värmde oss i säkert 3o minuter N fyndade mycket jag lite. Pastagratäng till middag och nu har jag sett till att få ner pdf-filen till specialpedagogiken vilken jag borde tragglat mig igenom för länge sedan. Borde lägga av med det här alltså. Typ nu. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Patricia

å, vad avis jag blir på er! vill med ha tid för sol och fynd-shopping. men kanske nästa gång:) miss you!

2009-11-11 @ 21:03:04
Postat av: L

Såg amandavardet på bussen hem i torsdags CRAZY!!! Kunde knappt hålla mig för skratt :P

2009-11-13 @ 16:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0