SWEET SWEET SUNDAY

Fina lillebror och P hade förbaramade sig över mig igår kväll när M skulle ut på galej och såg till så jag blev både mätt och nöjd med livet. Godis på det en cykeltur hem och första ronden med Hypnotisören. Känns spännande! Dessutom kom Ms familj hit igår och firade att han fyllde 24 i måndags. Jag gick upp tidigt och bakade bullar och frukt/bärpajer. Städade gjorde jag hela fredagen. Bättre tjej kan man inte ha, jag svär. Idag blir det farsdagfirande och G kommer hem med smutstvätt så jag har bokat en tvättid. Imorgon börjar litteraturkursen i Eskilstuna. Jag är pepp på att läsa litteratur! Det var verkligen ÅR sedan jag gjorde det sist (känns knäppt men så är det när utbildningen man går är flerårig). Nu funderar jag på någon film, lite frukost/lunch och klappa katterna. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0