TRICKS

Det har varit en riktigt seg dag idag men jag lyckades pallra mig iväg till affären efter att ha skrivit matsedel och inköpslista. Handlade inte så dyrt heller och fyndade en stor ananas för 22 kronor vilket gjorde mig glad! Men jag ska nog spara den ett par dagar, ikväll blir det nämligen våfflor, gott så det räcker. Har tröttnat på regnvädret, det blir aldrig riktigt ljust och håret blir knas och man blir frusen under huden, längtar efter snön! Peppar med Kocky & Rosanna (nedan). Imorgon får jag hundbesök och så ska doktorn ringa och jag är lite nervös för det men det går nog bra och sedan på eftermiddagen är det skola. Inget betygsbesked via ladok än, det dyker nog upp snart, huu! Puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0