VERY FIRST DAY

Var lite misspepp på att dela med mig av livet under helgen eller något men jag har haft en bra helg! Städade i fredags och spelade badminton i lördags men har i övrigt inte lyft ett finger. Skönt! Mycket pizza, godis, chips, pop corn, cola, fika och till och med bio med M-L. Mysigt! Nu är det i alla fall ny vecka och även om jag inte var så pepp i morse så är jag det nu! Har haft litteraturlektion och sa en del smarta saker (belive it or not) och skrivit klart en pm-skiss till specialpedagogiken. Den blev rätt knasig men jag orkar inte bry mig, skickade in den ändå. Den här veckan ska jag vara lite hundvakt och på lördag är det Stockholm med familjen som gäller och det ser jag fram emot. Dessutom ska min doktor ringa på onsdag och jag hoppas vi kan reda ut ett och annat, till exempel varför medicinen inte hjälpt över huvud taget och varför jag är så himla trött. Blir väl mer provtagning och säkert en gastroskopi att toppa det med, (happy face). Lite nervös för tentaresultatet vilket förmodligen kommer trilla in under morgondagen. Håll tummarna va? Nu blir det tandborstning, ett glas vatten och senaste Dexter. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0