WHEN YOU WISH UPON A STAR

Om en månad (imorgon) är det Lucia och det firar jag med att påbörja min önskelista. Det är svårt att komma på smarta saker tycker jag. Man vet massa saker man behöver egentligen och som man tänker på och sådär men så fort det är dags att önska är alla smarta saker försvunna. Då drar man bara till med något, till exempel nagellack vilket jag just satte upp på min lista men nu bestämt mig för att stryka. Jag blir glad om jag får nagellack, det är inte det, men det är ju lite utav en såndär nödlösning som den som köper presenten kan komma på själv. Som badsalt. Det önskar jag mig inte heller. Har hört att spikmattan nog kommer bli årets julklapp och visst jag är lite sugen på en men den skulle säkert mest bli liggande. Well, lite smarta saker har jag i alla fall kommit på. Det här känns som ett jävligt bortskämt inlägg. Idag har jag hunnit vara i skolan och pluggat, träffa M-L en snabbis, cyklat hem, plockat och diskat, tränat och träffat N på kvällen. Vi tittade på Mammas Pojkar, ännu ett riktigt dåligt program jag inte kan leva utan. På tal om det blir det ett nytt ANTM nu. Pepp. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0