FIX ME

Ligger i sängen fortfarande fast jag varit vaken i två timmar, har haft datorn hos mig hela tiden och katterna med för den delen. Kollat bloggar och tv3s webbtv för Svenska Hollywoodfruar. I love it! Sedan tog jag mig samman och ringde min familjeläkare, kommer bli uppringd för telefontid fem över tio eller så. Jag blir faktiskt lite nervös över sånthär vet inte var jag ska börja har ju haft ont i flera flera år. Dessutom är telefonsamtal med människor jag inte känner inte min favoritsysselsättning direkt... Men det ska nog gå bra! Igår kom syskonen på middag det var trevligt och nu är G som ska åka till Spanien på praktik i fyra veckor mer eller mindre avvinkad. Magen känns fortfarande lite skör eller ur man ska säga men det funkar, inte mycket värre än vanligt. Nu blir det nog en till titt på Anna Anka, happy times! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Visst är det fantastiskt, men HUR sant är det? Känns det inte som att man borde ha hört talas om det nån gång, eller är det jag som är insnöad och inte har mräkt nåt? :P

2009-10-10 @ 20:19:50
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0