LAST NIGHT

Vaknade tung i huvudet strax innan tio för att så småningom inse att klockan bara var nio det känns fint en timme extra till allt och ingenting och nu har jag suttit här ett tag vid köksbordet det är tyst för alla sover karl och katter tunga trötta varma. Efter stan (jacka, smink och linne) beställde vi hem mat och tittade lite på Elf som gick på femman och vi längtar till julafton efter glögg och gran och stjärnor i fönstren som värmer tidiga morgnar. Cider och vin och cykel hem till N med godispåse och vi pratade om barnprogram och kommande biofilmer och om Alice i underlandet och jag drack mig lagom full för att sjunga Lips (when I grow up, what is love, shut up och the sign men inte baby got back) och vi drack lite till tittade på bilder och det känns bra att vi hittar på saker N och jag men det är som hon säger att tänk om vi inte stött på varandra den där dagen när jag var på väg hem från stan, skulle vi aldrig ha tagit upp kontakten igen då? Det är w i c k e d men jag är glad du vet att det blev som det blev. Sen blev det stan i alla fall och vi drack mer och gick runt och det var så himla kul när jag kom hem kunde jag knappt få av mig skorna det är ett under att jag kom i säng. Tack fina fina N. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0