MAKING UP IS HARD

Jag hade tänkt mig rubriken "learning is nog easy" men upptäckte till min förvåning att jag redan använt den! Uppenbarligen börjar mitt begränsade engelska ordförråd och min fantasi att sina, eller så handlar det bara om att jag är så himla trött. Jag har suttit med tentan hela dagen och till min stora glädje ser det rätt ljust ut, jag tror jag har klarat av ungefär 85% (lite snabbt uträknat). Känns fint att veta att man har ytterligare en stor tenta som väntar när denna är klar. Man vill väl inte vara sysslolös heller? Trots att dagen har varit seg och att jag suttit här och skrivit ca åtta A4 dataskriven text (enkelt radavstånd!) har jag fått goda besked om att A kommer på fredag (happy face) och att jag har en magsårsbakterie och början till gallsten. Eller alltså det var väl ingen glad nyhet i sig men det positiva är att jag fått recept på medicin jag kan börja äta nu och så är jag glad att alla tester och prover ger resultat. Det är jobbigt att gå runt och inte veta vad som är fel med kroppen, nu här man hittat felet kan man ju behandla. Så yes: nu peppar jag för att sitta uppe hela natten, förhoppningsvis kan jag vara klar med den här tentan till imorgon, fokusera på städning, handling och upphängning av nya gardiner och sedan, på fredag (eventuellt imorgon natt) påbörja nästa tenta. Jag känner mig som en hard working girl, eller nej jag ÄR en hard working girl (för en gångs skull). Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0