MANIC MONDAY

På morgonen när klockan ringer kan jag bara inte gå upp fast jag fått mer sömn än jag egentligen behöver och borde studsa ur sängen men jag snoozar och snoozar och tiden rinner iväg och innan jag vet ordet av är det nästan bråttom att komma igång med dagen. Frukost och sådär får ta den tid det tar men snart är det duschen som gäller och slänga ett öga på elevtexten inför textanalysen och sedan ner på stan på cykel under höstsolen för att just analysera med gruppen. Jag måste sätta igång! Ikväll blir det favoritpasset med I-L och förhoppningsvis i hyfsad tid i säng så jag kommer iväg till skolan imorgon bitti. Hösten gör mig trött men jag tycker det är himla fint med alla färger när solen skiner. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0