NO MORE SPARE TIME

Ja jag VET att det dröjt ett par tre dagar eller mer men nu är jag här så var glad för det. Helgen var fin med kvinnorna i släkten eller några av dem i alla fall. Raggmunk, bastubad, bilturer, promenader och ihopplock på sommarstugan. Och igår satte jobbet igång! Nu är jag alltså (veckan ut) en hårt arbetande lärare! Det är så himla kul, jag trivs så himla bra att det faktiskt är värt att gå upp klockan fem på morgonen, jag lovar! Nu måste jag busa med kissarna som varit ensamma hela dagen och sedan blir det matlagning. Hoppas på att kunna träffa lite tjejer i veckan? Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Patricia

JAG SAKNAR DIG!

2009-10-21 @ 16:53:04
Postat av: L

LÄTT!!

P

2009-10-21 @ 16:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0