STUPID STUPID

Nu är jag hemma. Jag hatar min doktor. Hon var inte särskilt trevlig och hade inga bra tips att komma med hon sa att jag själv kunde bestämma om jag skulle ta medicin eller inte men då skulle jag köpa receptfritt och med den ena hon rekommenderade sade hon att jag riskerar att få blödande magsår (ifall det nu är magsår jag har) och den andra sade hon är dyr och hon var inte säker på om hjälper så bra. Hon skrev inte upp några medicinnamn åt mig, jag blev inte kallad igen, hon hade ingen aning om vad det var och när jag försökte förklara att det har gått till den gräns att jag har så ont att jag ibland inte vågar lämna lägenheten om jag skulle få sådär panikont igen sa hon bara att jag verkligen inte skulle tänka så. Får du ont igen får du söka dig till akuten sa hon. Imorgon ska jag gå tillbaka och ta lite prover sedan ska jag eventuellt bli kallad till ultraljud för att se om det är gallan för det kan det vara. Redan innan tyckte jag illa om att gå till doktorn och nu känns det ännu värre. Jag är på dåligt humör, jag har ont och jag mår illa. Har i alla fall varit på coop och handlat lite frukostmat eftersom T kommer ikväll och övernattar. Bio och tjejsnack kommmer nog få mig på bättre humör. Hoppas jag. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

finns det ingen annan vårdcentral du kan gå till? man får väl välja nuförtiden..

2009-10-14 @ 13:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0