THE BIGGEST, THE BEST

Nu är tvätten snart torr (förhoppningsvis eftersom tvättiden snart är slut) och lägenheten är ren och fin, nästan blänkande. Så himla skönt inför helgen med nya lakan och någorlunda dammfri tillvaro! Och rena kläder! Jobbet rullar på himla bra tycker jag, man kommer snabbt in i det faktiskt och imorgon ska vi titta på Flyga drake i 8-9an vilket känns kul för jag har varken sett filmen eller läst boken (trots att jag förstått att det är en bok man SKA ha läst). Känner mig pepp och glad och har kontroll över min situation gällande tentorna med, den som jag var mest orolig för har flyttats fram en vecka! Livet leker eller känns i alla fall mer än ok. Och snart vankas pannkaka! Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0