THE PLACE TO BE (OR AT LEAST SPEND A NIGHT)

Fin kväll blev det igår med fin tjej (tack för besöket T) och idag har jag hunnit med provtagning, packning och middag hos svärföräldrarna. Nu - övernattning hos mamma och pappa i lovely skbg. Sover i biblioteket för första gången (brukar alltid spendera natten i källaren men det är nog rätt kallt där nu) och det känns bra men jag saknar redan M och katterna. Man blir så van att sova nära (och med jamanden i örat med jämna mellanrum) att det känns knasigt att sova ensam. Ser mycket fram emot helgen i alla fall, blir kul att åka bort ensam med mamma och blir kul att träffa mormor såklart. Försökte förresten förklara charmen med Svenska Hollywoodfruar och framför allt Maria Montazami för mamma men jag tror inte hon förstod riktigt fast jag härmade rösten och allt ("Det är lycka, när man hittar en riktigt gul ostkrok"). Nä nu ska jag sova. Har inte med mig adaptern till datorn och hoppas kunna plugga lite under helgen så måste spara lite på batteriet. Lot's of love and kisses. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Patricia

sv. klart vi ska hänga nästa vecka <3

2009-10-16 @ 09:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0