TRY ME

Tusen kramar pussar och tankar till födelsedagsbarnet fina A. Kom hit snart så jag får fira dig lite va? Sitter och överväger om det är ok att gå och lägga sig innan nio? Jag tror att det är det och ja, jag kommer att somna direkt och inte vakna förrän klockan ringer o53o (och masa mig upp o f r i v i l l i g t). Jobbet är fab, tro mig, men man blir trött av att jobba en hel dag utan raster för att sedan genast bege sig till högskolan för tre timmars föreläsning. Kom inte hem förrän halv sju och då hade jag varit hemifrån i tolv timmar alltså ett halvt dygn (!) ja du förstår... Nu är det i alla fall bara torsdag och fredag kvar och efter det kommer jag kunna ägna tid åt allt som åsidosatts: träning, hemtentor, tjejer, karl och katter. Until then. Puss hej!

P.S. Nu har klockan passerat nio och ja, nu SKA jag i säng. Lav ya! D.S.

Kommentarer
Postat av: Patricia

sv. å hjärtat, jag vet att de inte är så bra att träna när man är sjuk, men så sjuk var jag nog inte för det gick bra och nu är ja typ snorfri :) haha. men tack för omtanken <3 ps. passet idag måste vi gå på, otroligt bra! puss!

2009-10-21 @ 21:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0