YOU CAN DO IT

Jag har förvånansvärt nog uträttat en hel del idag. Uppstigning strax efter nio vilket är helt okej om man är helt utmattad jämt och ständigt (vilket jag ju är) och man inte har några direkta tider att passa. Plockade lite, fixade lite och åt frukost framför Efter 10. Jag gillar inte Malou jag tycker hon är rätt pinsam men du vet, jag stod ut. Fixade lite till, tog disken och en dusch och hann titta på 7th heaven innan M-L plingade på dörren. Först blev det te och bulle men sen plockade vi faktiskt fram våra viktiga papper och redde ut ett och annat. Pluggade i allafall ett par timmar vilket jag tycker är godkänt (jag har dessutom pluggat lite extra nu på kvällskvisten men kört fast på saker jag trodde jag kunde men nu är osäker över)! Sedan M-L åkt lagade jag mat och åt, styrde matlådor åt min karl och tog även disk nummer två! Jag är bra fin jag. Nu väntar satsförkortningar, fundament och nominalfraser. Är det något du är high på är du varmt välkommen. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0