YOU KNOW IT

Medan tvätten torkar nere i tvättstugan tänkte jag passa på att skriva ett inlägg och sedan styra naglarna en aning. Dagen har varit okej, trots att en del av den spenderades i skolan, haha. Utvalda delar av klassen är i allafall trevliga, men man kan ju inte älska alla. När jag kom hem låg klassiker nummer 1 och nummer 11 på hallmattan, det fick mig på himla bra humör! Mös ihop mig i soffan med katt och lunch och tittade på Snövit, en film som otroligt nog är äldre än mina föräldrar! Klassikersamlingen växer ordentligt, är uppe i tjugonio stycken nu. Det känns fint. Sen plockade jag iordning här hemma, något som måste göras varje dag uppenbarligen och efter det bestämde jag mig kvickt för att följa med P till friskis, fick skjuts och allt, då kan man ju inte motstå! Imorgon är jag hemma och pluggar, sen ska jag ta en påse kanelbullar ur frysen och hälsa på I-L (och A). Det ska bli trevligt! Livet är faktiskt helt okej. Extra fint blir det av att jag har en sambo som står och pysslar vid diskbänken. Puss hej!



P.S. Är det förresten någon som sett Ichabod and Mr. Toad? Inte jag! Den består av två berättelser varav den ena är baserad på Det susar i säven. Det ska bli spännande i allafall. Annars föredrar jag de filmer som jag har någon slags nostalgisk anknytning till. D.S.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååh jag tror jag får en disney-chock och får kramp i hjärtat! Tror inte det finns nåt som är bättre än att kolla på en disneyfilm (som man redan sett tusen ggr) och bara mysa ^^

2009-10-06 @ 23:18:40
URL: http://waffleinbelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0