BABY COME HOME!!

The sky is the limit var den devis jag försökte leva efter idag vilket resulterade i en shoppingtur till Hälla med bästa P. Lite underkläder och en kofta senare släppte jag av henne i vändzonen och väl hemma: mjukisbyxor, tv och knäckemackor med soltorkad tomat och ost. Haha, jag har verkligen hamnat i en slackervana and I like it! Funderade lite på om jag skulle göra något ambitiöst men wtf sista sommarlovsdagen BÖR inte spenderas på annat sätt, right? Sen i allafall tog jag mig samman och plockade iordning och diskade pannkaksdisken och nu är det fint här hemma så när som på den obäddade sängen men min lilla kisse ligger under täckena och sover så det får vänta. Så kom hem nu älskling så vi kan slacka tillsammans!! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Fin blogg! Följ gärna min blogg med bloglovin ! :)

2009-09-03 @ 19:27:11
URL: http://mittnamnarante.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0