BORED BUT EXCITED

Nej, jag läste aldrig klart det jag skulle ha läst men det var rätt lugnt för ingen annan hade läst särskilt noggrant heller inför dagens litteraturseminare. Är det inte konstigt - så länge någon annan är sämre är det helt ok att vara rätt kass? Jaja, när jag kom hem hade jag riktigt ont i magen igen (sad face) men satte igång med att säda toaletten dra fram nya lakan ur garderoben och pracka på M att vika tvätt. Jag tycker det är så skönt att vakna på fredagmorgonen och känna att det i allafall är hyfsat rent. Men ett varv med dammsugaren blir det nog imorgon, hann inte med det innan jag passerat den outtalade gränsen för vilken tid på dygnet det inte längre är ok att höras från grannlägenheterna. Imorgon blir det eventuellt en hook up med N (men hon svarar inte på mitt sms) och på kvällen besök av S och S, det ser jag fram emot. Vet inte än vad som kommer hända riktigt men som det ser ut kommer det vara lite vin inblandat och det brukar ju ha en tendens att liva upp (eller totalförstöra?). Jag tror vi kommer ha det kul i allafall! Puss hej!


Kommentarer
Postat av: Nikita

Stopp ett tag! Jag har inte fått något sms av dig. Jag väntar fortfarande på svar ang fredag.

2009-09-11 @ 11:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0