CALL ME

Är på väg ner till skolan (eller så gott som i allafall) för textanalys med M-L och sedan group talk med A och ... eh, jag vet inte vad de andra heter (nej, inte ens vilken bokstav deras namn börjar på). Får försöka luska ut det idag... Vi har ju trots allt gått i samma grupp/klass i tre veckor nu, I´m bad... Förkylningen är sådär alltså, har ont i ena lungan när jag andas djupt och det känns lite oroväckande, snorar en hel del också så får nog passa träningen idag med (sad face). Idag rockar jag i allafall nya debbie harry-tröjan och svarta örhängena som jag köpte med N för första gången. Har hunnit se första avsnittet HIMYM säsong fem och pluggat en hel del med. Jag är rätt peppad idag faktiskt. Nu ska jag packa väskan! Puss hej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0