DRIVING ONE OF YOUR CARS

Idag har jag och bilen kommit lite närmare varandra, körde till partnerskolan (halvvägs till eskilstuna) och tillbaka. Det är en fin bil! Och nej, jag rusar inte motorn längre varje gång jag ska starta/växla. Pratade med mina "kollegor" och styrde lite texter, planerade lite. Kom inte hem förrän strax innan två vilket var synd för jag var gratisbjuden till hyllade föreställningen på Anundshög (Ms syster är med) men den började just två (skolföreställning) och då hade jag inte ätit mer än den halva kopp välling jag åt imorse. Så det blev tv och knäckebröd. Aptiten är på väg tillbaka. Tyvärr är inte magen riktigt med på det och det har svidit rejält hela eftermiddagen nu. Funderar på att ta en sväng om Hälla imorgon, borde styra lite nya underkläder och vill ju ta tillvara på sista sommarlovsdagen. Har vispat pannkakssmet som M ska steka när han kommer hem från gymmet (är avundsjuk, jag vill också träna!) och det ska bli gott, vi har typ fyra olika sorters sylt från mamma/mormor/farmor. Igår ringde förresten min mormor och frågade hur det var med magen, hon var orolig för mig. Jag tror aldrig hon har ringt till mig på det sättet sedan jag var liten, vi har mest kontakt på somrarna när jag är där på semester. Blev nästan rörd. Det är fint att bli tänkt på när det är kämpigt. Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0