FLOWER POWER

Vissa dagar när jag vaknar är jag bäst i världen och skulle kunna ställas inför vilka utmaningar som helst utan att varken blinka eller tveka och idag var en sådan dag jag var bara extremt kraftfylld och svepte runt i varenda vrå med dammsugare och trasa städade bort allt det mörka dystra som kommer med höste (för nu är det höst). Inte tt ögonblick stannade jag till och tog sopor på väg till bilen på väg till affären och handlade vagnen full och betalade och kånkade och släpade och lagade mat för fyra. En riktig housewife (not desperate at all) med rosor på bordet och en omblommad orkidé. Nu har det mesta av energin tagit slut och enda nackdelen är väl att jag inte läst en mening kurslitteratur. Men vet du? Det kommer en dag imorgon också, det är det som är det fina i kråksången. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Paro

Älskar energi-dagar!!

2009-09-17 @ 01:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0