GOOD GIRL!

Vissa dagar skulle jag vilja gifta mig med mig själv, jag är så himla bra! Idag till exempel har jag både diskat, plockat iordning, bakat bullar, bjudit på fika (underbara P kom förbi) och rensat i min garderob! Nu är allt fint och prydligt och luktar nybakt. Mötte dessutom upp M på stan när han slutade jobba och hjälpte honom välja jacka och halsduk. Själv kom jag hem med ett par indoorskor till träningen vilket jag verkligen behövde (men nu är det baske mig köpstopp ett tag framöver). Sen blev det friskispass på det, känner mig nöjd med dagen! Imorgon blir det fika hos damen inunder, skola och tjejhäng. Nu ska jag busa lite med katterna. Puss hej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0