I DID IT!

Tänk vad uppstyrd en vanlig måndag kan bli bara man anstränger sig lite. Jag har hunnit med både det ena och det andra och nu är skåpen och lådorna fyllda med smått och gott och jag är hyfsat förberedd inför morgondagens redovisning. Dessutom är det rätt rent här hemma också och M har matlåda så han får lunch imorgon. Det är inte fy skam det inte! På söndag är det kanelbullens dag så nu har jag laddat för bullbak och när jag ändå var igång köpte jag hem ingredienser för solrosbröd också, riktiga husmorsfasoner! Om en timme börjar friskispasset jag tänkt gå på, får se om jag får sällskap av I-L också, det vore trevligt! Jag är på bra humör! Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Evelyn

Hjälp vad produktivt! Jag har kört en maskin tvätt idag, det är vad jag fått gjort... =/

2009-09-28 @ 18:21:41
URL: http://eyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0