I LOVE YOU FRIDAY!

F R E D A G ! ! ! Behöver inte säga mer än så, jag äääälskar fredagar (kan ha att göra med att jag gjorde merparten av städningen igår, inte har någon skola idag och inte har fått min kurslitteratur - slipper därför läsa på inför kommande kurstillfällen)! Så det var med glatt humör jag gick upp imorse, rev lakanen ur sängen och bäddade i nya, plockade iordning lite i vardagrummet och dammsög lägenheten. Sen blev det frukost och How I met your mother (what else?). Idag skiner till och med solen och jag tänkte hoppa in i duschen och sedan ta mig ner på stan och fixa lite grejer, prova lite skor etc. Är himla pepp på den här dagen! Fick dessutom hem lönespec för lönen som kommer in på mitt konto på tisdag och åtminstone hälften hamnar på sparkontot (var iofs bara lön för en vecka lite drygt men är åtminstone något). Well well, är du ledig idag och befinner dig i Västerås och har lust att ta en fika på stan är det bara att ringa. Puss hej!



Kommentarer
Postat av: PatriciA

sv. min rygg är sådär fortfarande men det går. haha, ja det kommer bli en matilda med pricken idag, men skönt att de är ok :) PUSS saknar dig!

2009-09-11 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0